onsdag 19 november 2008

Kan man börja drömma om en vit jul?

Mer snö... så vackert ute på tomten. Kan man börja drömma om en vit jul även i utkanten av Stockholm i år tro?


Eftersom det snöar så fint där ute så tyckte jag att det var hög tid att plocka fram skridskorna, inte för att åka såklart. Innan vi köpte hus var jag på väg att kasta mina gamla skridskor, hade inte riktigt lika mycket vita tankar då. Gissa om jag är glad att jag trots allt sparade dem.

Idag är det stora målardagen. Håller på och målar klart det sista på vårt vitrinskåp och lite loppisfynd från helgen. Det tar nog några dagar till innan allt är färdigmålat och torkat men jag lovar att visa er resultatet när det är klart!

Må så gott tills vi ses nästa gång!

Kram Mia

3 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Ja hoppas det blir en vit jul vart än vi befinner oss. Kanske svårt i Skåne men man vet aldrig.
Skrev en kommentar till ditt förra inlägg också :)
Mysigt med skridskorna där..
Kram

Anonym sa...

HEj välkommen till blogg-livet, är man väl här är man fast. KUL. har själv haft min blogg ett tag:VÄLKOMMEN IN. kRAM lOTTA WWW.NJUTBARAHEM.BLOGG.SE

Anonym sa...

har lagt in lite nytt sen du tittade in...Kram.