måndag 21 december 2009

Vad är det med blogger???

I flera dagar har jag haft problem att få upp bilder på bloggen. Idag fungerar det inte alls, inte ens min lilla signatur vill vara med. När jag försöker publicera inlägget så får jag bara detta felsvar: Din HTML-kod kan inte accepteras: Tag is broken: BK

Jag hade tänkt visa lite julgodis som jag "bakat" idag men det får tydligen bli en annan dag.

Är det fler som haft liknande problem med blogger senaste dagarna? Eller kan det vara så att blogger också gått på julledighet??

Kram Mia

4 kommentarer:

En amatörs trädgård sa...

Hej. Jag var ute igår och la upp ett antal bilder på min blogg och stötte inte på några problem. Kan ju vara nått tillfälligt. God Jul!

Mia sa...

Om du inte har varit inne och ändrat något i bloggen, html koden eller så, så är det nog något som går över. Jag hade problemer med min blogg en god stund i november, men så plötsligt funkade allt igen. Idag är det en del 'error'meddelande på blogspot när man ska lagra kommentarer, det gäller dom svenska sidorna speciellt, ingen problems med dom norska, så kan det vara ett serverproblem i gamla svedala som härjar? God jul önskas du i varjefall och ditt godis var säkert helsmaskigt :)

Merja sa...

Inga fel hos mig, vilket jag är glad över eftersom jag äntligen fått tillbaka min dator.(i fredags)
Hoppas allt ordnar till sig för dig! Är nyfiken på ditt godis:)

SpillItOut sa...

Ja, dessvärre har jag också haft problem med detta i två dagar nu! kan inte uppdatera bloggen ALLS ;( Har varit så någon enstaka gång innan! Förstår inte varför!