fredag 10 september 2010

Bebisdoft...

Jag trodde att jag visste vad lycka var... men jag hade verkligen ingen aning. NU är jag så LYCKLIG att jag nästan gråter, finns inga ord som kan förklara mina känslor...


Ett halvt dygn gammal här...

Efter en lång, tuff förlossning kom vår fina, fina lilla pojke till världen med akut snitt i måndags kväll, 3935 gram och 50 cm lång. Vi mår bra, kom hem från BB igår och tar det nu bara lugnt och landar ett tag. Kommer igen när tankarna hunnit samla sig lite.

Tusen tack för alla hälsningar ni lämnat, de har verkligen värmt i hjärtat.

Nu ska jag suga i mig och bara njuta av underbar bebisdoft...

33 kommentarer:

Birgitta sa...

Grattis till den lilla killen.
Kram Birgitta

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Vilken fin liten kille!! Stort stort grattis och var rädda om er.
/Ingela

Jessica sa...

Grattis Mia, å vilken undebar bebistid ni har framför er - njut!
Stort stort grattis!
Kram Jessica

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh grattis! Vilket fino :-) Det är såååå mysigt att gosa med en bebis. LYX!

Mari sa...

GUD! VAD SÖT HAN ÄR =)
ett JÄTTE GRATTIS igen... glöm inte bort att använda bältet, så bäckenet får en chans att läka. Så du kan springa ikapp med Kevin om ett par år <3 STOR KRAM // Mari

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhhhhhhh mia, vilken lycka, han är heeeeeeeelt underbart ljuvlig, största grattis till ert underverk!!!
må väl, varmkram lotten

Annika Christensen sa...

Grattis till den lille söta killen.
Nu är väntan över...
Förstår att tankar och känslor far upp och ner och hit och dit.
Stor kram
till er Alla
Annika

Mia sa...

Ohh, vilken liten charmör, helt underbar! Grattis!! Ta gott vara på varandra nu och bara njut, vet du, jag kan liksom känna godduften av babis helt hit. Grattis, grattis!!!

Merja sa...

så söt!!! Stort GRATTIS till hela familjen! Passa på och njut... och nosa på honom:)
Sköt om er. Kram

Bea sa...

Hej!
Stort GRATTIS till Er gulliga baby!
Er bästa tid är nu...!
Kram /Bea

Vikeskärs hem och vardag sa...

Stort Grattis till den lille söte :) Njut så mycket du kan.
Kramar

alegni sa...

mina allra varmaste gratulationer till er och all världens lycka till den lille gossen. så söt han är. njut av varandra nu och ta vara på tiden. den går alldels för fort...
stor kram
ingela

mitt skärgårdsliv sa...

Stort grattis och njut av den underbara babytiden!!

IreneL sa...

Åhhhh så fin han är..underbar! Grattis till underverket!
Ha det riktigt bra nu! / Irene

Knatten sa...

Och jag som är så känslig!!! Nu fick jag tårar i ögonen! Vet precis vilken lycka du känner! Grattis o lycka till med din bäbis. /Knatten

Laila sa...

Grattis! Så fin han är, och vilken blick! Akut snitt låter inte så roligt, hoppas att du hämtat dig nu och att ni båda mår jättebra.
Kram
Laila

Jenny sa...

Han är ju helt bedårande Mia! Jättelik dig! :)

kramar!

Monica sa...

Grattis till ert lilla underverk! Hanär så SÖÖÖT!
Njut av tiden. den kommer aldrig åter och går alldeles för fort.. .
Kram Monica

Unknown sa...

Stort, innerligt varmt grattis!!! En liten bebis är den största lyckan och den största gåvan... nu gråter jag med... och vet du, lyckan blir bara större och större ju fler sådana där små raringar man får...
Ha det nu underbart gott och njut. Förr än man tror är de finniga, tjuriga och pubertala 15-åringar - och fortfarande lika underbara:)
Charlotta

Anonym sa...

Grattis grattis till underverket! Världens sötaste! Får oxå tårar i ögonen av din lycka... Vad skönt att ni mår bra trots den tuffa förlossningen.

Många kramar och hoppas vi ses snart!

webmosterhelene sa...

Jamen åååååh! Fick ju ditt sms på sötisen och det tog ett tag innan poletten trillade ner ska jag säga!! Så härligt att lillkillen är här nu, stort stort grattis och miljoner med kramar (och jag tycker minsann han är lik mor sin!!)

Kram
/Helene

Margot sa...

ÅHHHH, en så underbart ljuvligt söt liten kille! STORT GRATTIS och lycka till! Njut så mycket du kan av den underbara babytiden, den går snabbt :)
Ha det gott!!
Kram Margot

En amatörs trädgård sa...

Stort grattis till hela familjen.

Hélena sa...

Precis så kände jag också! Kan bara säga att kärleken blir större för varje dag som går. Jag är så förälskad i min pojk. Idag tog han sina första helt egna steg, nästan 9 månader gammal.

Grattis och ha en underbar första tid!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ett stort, stort GRATTIS till er allihopa.
Så fin liten kille det är.
Ja passa på att njut av bebis doft och mys ordentligt tillsammans.
Kramar Marie:)

Njut i din trädgård sa...

Ett fantastiskt stort grattis Mia! En sådan skönhet!!!!

Njut av doften! Kram

Anjas Hill sa...

Vilken välskapt gossebarn!
Grattis till den nya familjemedlemmen!/Anja

Anonym sa...

Stort grattis till er fine son! :-)
Mvh Gunilla Jonsson

Tea Lady sa...

Stort grattis, Mia! Ta hand om er nu!

Kram
Lena

Tea Lady sa...

Stort grattis, Mia! Ta hand om er nu!

Kram
Lena

Unknown sa...

Grattis!

Galtholmen sa...

FÖrstår precis hur du känner dig. Det är nästan så tårarna kommer när jag läser om din lycka! STORT GRATTIS till den fina lilla killen.
Kram
Ulrika

Yohannah sa...

Grattis än en gång till lille Kevin. Så söt. Kram Yohannah