lördag 27 augusti 2011

Buzzelibuzz...

Nu tvättas det för fullt...


Jag är en Buzzador, som just nu deltar i en kampanj där jag får prova Vanish, inte mindre än dessa sju produkter:

Vanish Oxi Action Pulver
Vanish Crystal White Pulver

Vanish Extra Hygiene Pulver

Vanish Oxi Action Gel

Vanish Crystal White Gel

Vanish Förbehandlarspray

Vanish Soffa & Matta spray


Inte hade jag en aning om att det finns Vanish i så många olika varianter. Inte mindre än sju olika har jag förmånen att få prova.


Tvättmaskinen är nu laddad med vit/ljus tvätt och jag testar Vanish Crystal White Gel. Har hunnit köra en maskin innan och jag måste verkligen säga att det lyser mer om tvätten, den ÄR vitare.

Vill du också ha möjlighet att testa nya produkter och tjänster, gratis förstås så klicka här, så kommer du till registreringssidan. Man väljer alltid själv om man vill tacka ja eller nej till de kampanjer man får erbjudande om att delta i.

Se så, iväg med er och gör som jag... testa Vanish!

Inga kommentarer: